Počet záznamov: 1
Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
SYS r048696 LBL 01565naa^^2200337^^^450 005 20230907084644.2 100 $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu 330 $a Ciele distribučného kanála a jeho úspech. Tvorba a manažment distribučného kanála. Proces dizajnu distribučného kanála. Proces implementácie kanála. Vznik nových distribučných kanálov. Faktory ovplyvňujúce tvorbu dizajnu distribučného kanála. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 25-29 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720 610 1-
$a výrobky $9 eu_un_auth*h0007162 610 1-
$a dizajn $9 eu_un_auth*h0001726 610 1-
$a internet $9 eu_un_auth*h0002526 610 1-
$a technológie informačné $9 eu_un_auth*h0006433 610 1-
$a technológie komunikačné $9 eu_un_auth*h0006434 610 1-
$a segmentácia trhu $9 eu_un_auth*h0005650 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 675 $a 658.512 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000340 $x Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Počet záznamov: 1