Počet záznamov: 1
Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe
Názov Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe Autorské údaje aut. Milan Jedlička Autor Jedlička Milan Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 5-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * firmy * technológie komunikačné * manažment * zákazníci Anotácia Progresívny nástup integrovanej marketingovej komunikácie (IMC) do manažérskych komunikačných procesov. Hlavná podstata IMC. Budovanie systému IMC. Základné odporúčania pri budovaní IMC. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1