Počet záznamov: 1
Napriek pesimizmu rast
Názov Napriek pesimizmu rast Autorské údaje aut. Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 22-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá trh reklamný * ukazovatele * vývoj * 1996-2003 Anotácia Reálne výdavky na reklamu v médiách v roku 2003 narástli o 12,5 perc. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Vývoj mediamixu 2000-2003. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1