Počet záznamov: 1
Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní
Názov Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní Autorské údaje Viera Pacáková, Iveta Uhrová Autor Pacáková Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Spoluautori Uhrová Iveta Zdrojový dokument / Chajdiak Jozef ; Luha Ján Výpočtová štatistika : zborník príspevkov : 13. medzinárodný seminár : Bratislava, 2. - 3.12.2004. S. 94-100. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá marketing * poisťovne * analýzy * analýza štatistická viacrozmerná * škálovanie * škály * metódy štatistické Anotácia Multidimenzionálne škálovanie (MDS) ako jedna z viacrozmerných štatistických metód, vhodných pre využitie v marketingu. MDS - nástroj pri zisťovaní trhovej pozície produktov. Podstata MDS. Metrická a nemetrická MDS. Mapa vnímania - výsledok analýzy MDS. Príklad metrického MDS použitého v poisťovniach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00871-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1