Počet záznamov: 1
Čo dokáže utajený nákup ?
Názov Čo dokáže utajený nákup ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007 Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 6-7. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * nákup * metódy * simulácia Anotácia Mystery shopping je metóda používaná na hodnotenie kvalitatívnych stránok nákupného procesu, analýzu poskytovaných služieb, obchodných a komunikačných zručností pracovníkov v jednotlivých predajných/kontaktných miestach. Podstatou metódy je simulácia nákupno-informačnej situácie v reálnom prostredí, pričom simulácia je realizovaná bez vedomia pracovníkov predajného miesta. Kontrola dodržiavania pravidiel. Mystery shopping realizujú špeciálne vyškolené osoby podľa vopred pripraveného scenára. Komunikačné kanály pri realizácii mystery shopping. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1