Počet záznamov: 1  

Marketing management: an international perspective

  1. Názov Marketing management: an international perspective : case studies
    Autorské údajeedited by Kamran Kashani and Dominique Turpin
    Ďalší autori Kashani Kamran (Vedecký redaktor)
    Turpin Dominique (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeBasingstoke : Macmillan Business , 1999. - xvii, 487 s.
    ISBN0-333-75008-X (mäkká väzba) , 0-333-75007-1 (tvrdá väzba)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * marketing medzinárodný * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra840618

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840618SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.