Počet záznamov: 1
Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný
Názov Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný Autorské údaje Katarína Remeňová Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2011), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Heslá spoločnosti * produkty * náklady výrobné * ceny * tržby * hodnota tovaru * konkurencieschopnosť * zisk * zákazníci Anotácia Zvýšenie cien produktov a nástroje na riadenie tržieb. Rôzne ceny a rôzne cenové stratégie. Hodnota, ktorú si zákazník spojí s produktom. Príklady spoločností, ktoré zvýšili ceny svojich produktov o jedno percento. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01268-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1