Počet záznamov: 1
Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca
Názov Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca Súbežný názov Strategic customer behavior, commitment, and supply chain performance Autorské údaje Soňa Brlejová, Ivan Lichner, Andrej Mišovič Autor Brlejová Soňa EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Spoluautori Lichner Ivan EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Mišovič Andrej EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * výpredaj sezónny * reťazce obchodné * zisk obchodný * správanie spotrebiteľa * ceny spotrebiteľské * modely Anotácia Vplyv strategického správania spotrebiteľa na výkon centralizovaného dodávateľského reťazca. Zisk predávajúceho môže byť zvýšený prísľubom: buď bude obmedzené množstvo, ktoré je k dispozícii (množstevný záväzok), alebo sa budú udržiavať vysoké ceny (cenový záväzok). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01554-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1