Počet záznamov: 1  

Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca

  1. Názov Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca
    Súbežný názovStrategic customer behavior, commitment, and supply chain performance
    Autorské údajeSoňa Brlejová, Ivan Lichner, Andrej Mišovič
    Autor Brlejová Soňa EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori Lichner Ivan EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Mišovič Andrej EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * výpredaj sezónny * reťazce obchodné * zisk obchodný * správanie spotrebiteľa * ceny spotrebiteľské * modely
    AnotáciaVplyv strategického správania spotrebiteľa na výkon centralizovaného dodávateľského reťazca. Zisk predávajúceho môže byť zvýšený prísľubom: buď bude obmedzené množstvo, ktoré je k dispozícii (množstevný záväzok), alebo sa budú udržiavať vysoké ceny (cenový záväzok).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01554-019, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.