Počet záznamov: 1
Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management
Názov Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management Preklad názvu Analytický pohľad na využívanie weblogu ako na nástroj marketingového manažmentu Autorské údaje František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument 4th International Conference on Business and Economics Studies : Conference Proceedings : December 8 -10, 2017, Istanbul, Turkey. Pp. 105-109. - [Istanbul] : Worldwide Leadership and Education Solutions, 2017 / Tas Murat ; Schulte Michael ; International Conference on Business and Economics Studies. ISSN 2469-7540 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Turecko Heslá marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * manažment * trh elektronický * značky * reklama * propagácia Anotácia Základné koncepty a kontext využívania weblogu ako moderného nástroja marketingového manažmentu na vybranom európskom virtuálnom trhu a jeho následná analýza. Na základe analýzy odporúčania využívať blog na zvýšenie povedomia spoločností, alebo jednotlivcov a pre zlepšenie ich reputácie na virtuálnom trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01035-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 583.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1