Počet záznamov: 1
Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy
Názov Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy Súbežný názov Set Phrases and Picture - Possible Classifications Based on Examples of German Set Phrases from Commercial Autorské údaje Lucia Šukolová Autor Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Zdrojový dokument Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 113-120 CD ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Stradiotová Eva. ISBN 978-80-972278-6-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá frazeológia * jazyky cudzie * klasifikácia * reklama Anotácia Ťažiskom príspevku sú nemecké frazeologizmy, ktoré boli použité v reklame a v rôznych kampaniach, lebo ich úpravy prinášajú pridanú hodnotu. Analýza skutočnosti, že v kombinácii idiomatického jazyka s obrazovým materiálom existujú určité spoločné prvky, podľa ktorých môžu byť klasifikované. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00371-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 997.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1