Počet záznamov: 1
Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics
Názov Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics Súbežný názov Analýza vybraných atribútov senzorického makretingu v kontexte vybraných sociodemografických charakteristík Autorské údaje Anna Tomková, Ivana Ondrijová, Dagmara Ratnayake-Kaščáková Autor Tomková Anna Spoluautori Ondrijová Ivana Ratnayake-Kaščáková Dagmara Zdrojový dokument Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), s. 45-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing senzorický * muži * ženy * demografia sociálna Anotácia Rozdiely a súvislosti medzi hodnotením vybraných atribútov senzorického marketingu a vybraných socio-demografických charakteristík zákazníkov. Vzájomné rodové rozdiely a súvislosti vo veku respondentov. Skúmaná existencia štatisticky významných rozdielov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu medzi mužmi a ženami. Skúmaním štatisticky významných vzťahov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu z hľadiska veku zistená štatistická významnosť v atribúte vizuálneho marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 301.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1