Počet záznamov: 1  

Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix

  1. Názov Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix
    Preklad názvuZákladné rozdiely medzi reklamou a podporou predaja v komunikačnom mixe
    Autorské údajeJanka Kopčáková
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 18. International Scientific Conference, May 18th – 20th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. P. 7 online. - Košice : KKM PHF, 2022 / Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4975-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podpora predaja * marketing * mix komunikačný * reklama
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00380-004, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.