Počet záznamov: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
Názov Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca Autorské údaje Róbert Hula, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 193 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing * správanie spotrebiteľa Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 923807
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 923807 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1