Počet záznamov: 1
Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis
Názov Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis Preklad názvu Hospodárska politika na podporu vývoja systému celoživotného vzdelávania a dosiahnutie SDG4: bibliometrické analýza Autorské údaje Kateryna Onopriienko, Kornélia Lovciová, Martina Mateášová, Anzhela Kuznyetsova, Tetiana Vasylieva Autor Onopriienko Kateryna Spoluautori Lovciová Kornélia EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Mateášová Martina EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Kuznyetsova Anzhela Vasylieva Tetiana Zdrojový dokument Knowledge and Performance Management. Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 15-28. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507 DOI 10.21511/kpm.07(1).2023.02 Poznámky ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055. - ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198. - 0123U100114. - 0121U109553. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie dištančné * rozvoj trvalo udržateľný * politika hospodárska * výskum * analýzy Anotácia Na stanovenie cieľov hospodárskej politiky je dôležité pochopiť rozdiel medzi vzdelávaním dospelých a celoživotným vzdelávaním a do akej miery výskum v oblasti trvalo udržateľného rozvoja 4 (SDG 4 - Sustainable Development Goal 4) spája celoživotné vzdelávanie a hospodársku politiku. Určenie hlavných smerov pre zdôvodnenie rozvoja systému celoživotného vzdelávania, vrátane dosiahnutia cieľa udržateľného rozvoja 4 (SDG 4). Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00634-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1