Počet záznamov: 1  

K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu

  1. SYS0001423
    LBL
      
    01482naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231215103010.4
    100
      
    $a 20031106a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu $f aut. Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Analýza nových prístupov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách sveta, ich prejavy v krajinách strednej Európy a osobitne Slovenska. Možné prístupy reagovania na zmenené podmienky podnikateľského prostredia novými marketingovými koncepciami. Princípy segmentácie. Atraktivita cieľových segmentov. Komunikačné stratégie. Nové javy v infraštruktúre predaja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 2 (2003), s. 6-9 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005696 $a sila kúpna obyvateľstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $f 1949- $p EUBOBFKMA $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20031106 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.