Počet záznamov: 1
K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu
SYS 0001423 LBL 01482naa$$2200289$$$450$ 005 20231215103010.4 100 $a 20031106a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu $f aut. Dagmar Lesáková 330 $a Analýza nových prístupov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách sveta, ich prejavy v krajinách strednej Európy a osobitne Slovenska. Možné prístupy reagovania na zmenené podmienky podnikateľského prostredia novými marketingovými koncepciami. Princípy segmentácie. Atraktivita cieľových segmentov. Komunikačné stratégie. Nové javy v infraštruktúre predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 2 (2003), s. 6-9 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005696 $a sila kúpna obyvateľstva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $f 1949- $p EUBOBFKMA $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20031106 $g AACR2
Počet záznamov: 1