Počet záznamov: 1
Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu
SYS 0008914 LBL 01373naa$$2200253$$$450$ 005 20221104095441.9 100 $a 20040518d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu $f aut. Juraj Litomerický 330 $a Metodika uplatňovania marketingu pri tvorbe prognóz. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch - ekonomické, sociálne, politické, demografické, technicko-technologické, ekologické, kultúrne. Príspevok z riešenia Projektu VEGA č. 1/7707/20. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0007079 $1 010 $a 80-225-1773-9 $1 200 1 $a Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov $v S. 220-224 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2003 $1 215 $a 335 s. $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005064 $a prognózy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048970 $a Litomerický $b Juraj $f 1963- $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040518 $g AACR2
Počet záznamov: 1