Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu

  1. SYS0008914
    LBL
      
    01373naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20221104095441.9
    100
      
    $a 20040518d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu $f aut. Juraj Litomerický
    330
      
    $a Metodika uplatňovania marketingu pri tvorbe prognóz. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch - ekonomické, sociálne, politické, demografické, technicko-technologické, ekologické, kultúrne. Príspevok z riešenia Projektu VEGA č. 1/7707/20.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0007079 $1 010 $a 80-225-1773-9 $1 200 1 $a Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov $v S. 220-224 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2003 $1 215 $a 335 s. $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005064 $a prognózy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048970 $a Litomerický $b Juraj $f 1963- $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040518 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.