Počet záznamov: 1
Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu
Názov Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu Autorské údaje aut. Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov. S. 220-224. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003 ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-1773-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * prognózy * marketing * projekty Anotácia Metodika uplatňovania marketingu pri tvorbe prognóz. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch - ekonomické, sociálne, politické, demografické, technicko-technologické, ekologické, kultúrne. Príspevok z riešenia Projektu VEGA č. 1/7707/20. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1