Počet záznamov: 1
4P STV
Názov 4P STV : aký je marketing ? Autorské údaje Ivana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág Autor Šimlovičová Ivana Spoluautori Doktor Vladislav Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 11 (november 2004). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004 Marketing & Media. s. 11-15. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá televízia * Slovensko * prostriedky masovokomunikačné * marketing * financovanie Anotácia Pohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12 + 10 príl.
článok
Počet záznamov: 1