Počet záznamov: 1  

Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí

  1. Názov Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí
    Autorské údajeGabriela Bartáková
    Autor Bartáková Gabriela
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * zákazníci * manažment strategický * komunikácia marketingová * systém CRM
    AnotáciaCRM ako nová marketingová stratégia a proces neustáleho zhromažďovania údajov zo všetkých miest kontaktu so zákazníkom a ich následnej transformácie do podoby strategických znalostí pre vybudovanie dlhodobého ziskového vzťahu s kľúčovými zákazníkmi. Operatívny a analytický charakter aktivít pri uplatňovaní CRM v praxi. Prostredky pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Telefónné centrum, obchodné oddelenie, webovská hĺbková analýza. Využitie princípov integrovanej marketingovej komunikácie pri budovaní vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.