Počet záznamov: 1
Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
SYS 0027142 LBL 01800naa$$2200373$$$450$ 005 20240502071428.0 100 $a 20050406a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie $f Miroslava Szarková 330 $a Podstata auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Ekonomická rovina auditu. Výber komunikačných nástrojov na marketingovú komunikáciu ovplyvnený finančnými zdrojmi podniku. Komunikačné nástroje marketingovej komunikácie. Výsledky auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie v sledovanom období -r.2002 a 2003 v malých a stredných podnikoch na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069703 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 22-23 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001697 $a direct mailing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002102 $a financie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050406 $g AACR2 830 $a gu - pre personálnu bibliografiu, na žiadosť autora doplnené kategórie 1.8.2023
Počet záznamov: 1