Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : märkte schaffen, erobern und beherrschen Autorské údaje Philip Kotler, aus dem amerikanischen übersetzt von Astrid Bangert und Roland Bersch Autor Kotler Philip Ďalší autori Bangert Astrid (Prekladateľ) Bersch Roland (Prekladateľ) Vydavateľské údaje München : Econ Verlag , 2003. - 287 s. Vydanie 3. Aufl. ISBN 3-430-15664-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing strategický * marketing mix * plánovanie * hodnota trhová * priemysel * značky výrobkov * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 800152
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 800152 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1