Počet záznamov: 1
Imidž územia
Názov Imidž územia Autorské údaje Anna Vaňová Autor Vaňová Anna Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 56-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * marketing územia * regióny * komunikácia marketingová * výskum * analýzy Anotácia Tvorba imidžu územia je komplexný a zložitý proces, ktorý si vyžaduje pochopenie územia ako produktu, cieľových skupín a prostriedkov komunikácie medzi nimi. Definovanie pojmu imidž územia. Tvorba a prezentácia imidžu územia. Úlohou marketingu je zisťovať aký imidž má územie v očiach verejnosti, ktoré charakteristiky územia sú známe, ktoré nie sú a treba ich posilňovať, aby územie získalo požadovaný imidž. K tomu slúži marketingový výskum a analýza. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1