Počet záznamov: 1
Škály - nástroje merania v marketingovom výskume
SYS 0029256 LBL 01987naa$$2200337$$$450$ 005 20221207123515.1 100 $a 20050527d1999łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Škály - nástroje merania v marketingovom výskume $f Dagmar Klepochová 330 $a Meranie psychologických faktorov v marketingovom výskume. Na meranie postojov a motivačných prejavov sa v marketingovom výskume využívajú škály: číselné, verbálne, grafické, unipolárne alebo bipolárne, odstupňované alebo kontinuálne. Ich definície. Najčastejšie používané techniky merania postojov, ktoré vyvinuli vedci zaoberajúci sa skúmaním správania sú: Likertova stupnica, Thurstonova diferenciálna škála, škála sémantického diferenciálu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0028881 $1 010 $a 80-225-1185-4 $1 200 1 $a Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. $v S. 88-91 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1999 $1 215 $a 125 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0006976 $a škály 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*0006975 $a škálovanie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050527 $g AACR2
Počet záznamov: 1