Počet záznamov: 1  

Škály - nástroje merania v marketingovom výskume

  1. SYS0029256
    LBL
      
    01987naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20221207123515.1
    100
      
    $a 20050527d1999łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Škály - nástroje merania v marketingovom výskume $f Dagmar Klepochová
    330
      
    $a Meranie psychologických faktorov v marketingovom výskume. Na meranie postojov a motivačných prejavov sa v marketingovom výskume využívajú škály: číselné, verbálne, grafické, unipolárne alebo bipolárne, odstupňované alebo kontinuálne. Ich definície. Najčastejšie používané techniky merania postojov, ktoré vyvinuli vedci zaoberajúci sa skúmaním správania sú: Likertova stupnica, Thurstonova diferenciálna škála, škála sémantického diferenciálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0028881 $1 010 $a 80-225-1185-4 $1 200 1 $a Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. $v S. 88-91 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1999 $1 215 $a 125 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006976 $a škály
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006975 $a škálovanie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050527 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.