Počet záznamov: 1
Mediálny trh v roku 2004
SYS 0029535 LBL 01425naa$$2200337$$$450$ 005 20231107123251.4 100 $a 20050603a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Mediálny trh v roku 2004 $f Ivana Šimlovičová 330 $a Príchod peoplemetrov - udalosť roka nielen pre TV, ale pre celý mediálny trh. Na rozhlasovom trhu rezonovala rastúca dominancia rádia Expres, príchod GES-u a reforma SRo, v tlači nárast počtu titulov. Spokojnosť vydavateľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089756 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online, médiá $v Roč. 12, č. 5 (máj 2005) $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2005 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089756 $1 200 1 $a TOP v slovenskej reklame 2004 $v s. 88-89 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007025 $a vydavateľstvá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$a 2004 675 $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania 700 -1
$3 eu_un_auth*p0071424 $a Šimlovičová $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050603 $g AACR2
Počet záznamov: 1