Počet záznamov: 1
Systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v obchodných podnikoch
Názov Systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v obchodných podnikoch Preklad názvu Systems for customer relationship management in commerce companies Autorské údaje Mojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina Autor Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (jún 2005), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * podnik * Slovensko * pojmy * zákazníci * komunikácia marketingová Anotácia Teoretické vymedzenie chápania moderných prístupov v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Vymedzenie prvkov, fáz a architektúry CRM. Využívanie CRM systémov v slovenských podnikoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00372-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
: E05 00945-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textuOdkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1