Počet záznamov: 1  

Význam katalogu jako nástroje prodeje

  1. Názov Význam katalogu jako nástroje prodeje
    Autorské údajeMilan Sochůrek
    Autor Sochůrek Milan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 8 (Srpen 2005). - Praha : Economia, 2005
    Reklamní předměty 2 : splečná příloha měsíčníků Trend Marketing 8/2005 a týdeníků Marketing & Media 35/2005. s. 24-25. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod * predaj * predajcovia * klienti * tovar * reklama * katalógy reklamné
    AnotáciaPredaj reklamného tovaru podľa katalógu. Aké informácie obsahuje katalóg reklamného tovaru. Prehľadnosť a atraktivita reklamného tovaru. Kvalita katalógu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.