Počet záznamov: 1
Keď vírus pomáha
Názov Keď vírus pomáha Autorské údaje Petr Frey Autor Frey Petr Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 5 (máj 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia masová * komunikácia elektronická * internet Anotácia Virálny marketing je schopnosť získať zákazníkov tak, aby si sami medzi sebou povedali o danom výrobku, službe alebo webovej stránke. Namiesto náročnej prípravy marketingovej kampane, tu je možnosť poslať niečo atraktívne cez internet. Pasívna a aktívna forma virálneho marketingu. Za virálnu správu možno považovať posolstvo s reklamným obsahom, ktoré je pre osoby, ktoré s ním prídu do kontaktu natoľko zaujémavé, že ho samovoľne a vlastnými prostriedkami šíria ďalej. Hlavnou formou virálneho marketingu je forma elektronickej pošty. Hlavné obmedzenia. Výhody a nevýhody virálneho marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1