Počet záznamov: 1  

Vplyv kultúrnych odlišností na rokovanie v medzinárodnom obchode

  1. KNAPIK, Peter - KOSÍR, Igor. Vplyv kultúrnych odlišností na rokovanie v medzinárodnom obchode. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2006. ISSN 0323-262X, 2006, roč. 35, č. 3, s. 316-328
    Ohlasy:
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Skúmanie podmienok na aplikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu v podnikateľských subjektoch pôsobiacich v Slovenskej republike. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, 2008, č. 1, s. 121-130. ISSN 1337-7493. VEGA 1/4584/07.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília. Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 601-606. VEGA 1/4562/07.
    [3] FERENČÍKOVÁ, Soňa. 15 years of transition: foreing direct investment in Central and Eastern Europe. In Proceedings of the 15th annual conference on Marketing and business strategies for Central & Eastern Europe : November 29 - December 1, 2007, Vienna, Austria. Vienna : Institute of international business Vienna University of economics and business administration. 2007. ISBN 978-3-9502045-5-1, s. 54-69.
    [4] FLEŠKOVÁ, Marta - DOLINSKÁ, Viktória. Aplikovaná psychológia pre ekonómov a manažérov. Bratislava : Iura Edition, 2010. 255 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-337-2.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.