Počet záznamov: 1
Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania
Názov Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania Autorské údaje Martin Štulrajter, Kornélia Horváthová Autor Štulrajter Martin Spoluautori Horváthová Kornélia Zdrojový dokument Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 274-282. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia ; Problémy ohodnocovania majetku podnikov Konferencia. ISBN 80-225-2175-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * výskum psychologický * marketing * výskum * metódy Anotácia Focus groups (FG) predstavujú výskumný nástroj, ktorý slúži na generovanie poznania. Focus group je "technika" zberu dát. Kedy realizovať výskum prostredníctvom focus group a kedy nie. Výskum je v prvom rade otázka. V čom spočíva kvalita kvalitatívneho výskumu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1