Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie

  1. Názov Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie
    Autorské údajeMilan Jedlička
    Autor Jedlička Milan
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 23-25. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh svetový * globalizácia * marketing manažment
    AnotáciaŠpecifikácia niektorých dôležitých odporúčaní v oblasti uplatňovania marketingového manažmentu pre manažérov pôsobiacich predovšetkým v rámci slovenskej ekonomiky. Globalizácia svetového trhu a marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.