Počet záznamov: 1
Jak sponzoring buduje značku?
Názov Jak sponzoring buduje značku? Autorské údaje Khaled El Tohami Autor Tohami Khaled El Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 8 (srpen 2006), s. 26-27. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobné * sponzorovanie * marketing * nástroje marketingové * kampane reklamné * komunikácia marketingová Anotácia Sponzoring prispieva k budovaniu značky rôznymi spôsobmi. Ďalšie kritériá a menej dôležité úlohy, ktoré má sponzoring plniť. Proces a výsledok budovania značky má interný vplyv na zamestnancov a partnerov, tak i externý vplyv na zákazníkov. Ponúkanie zákazníkom zážitky. Demonštrácia nových produktov a technológií. Prezentácia značky. Rozvoj asociácií značky. Pravidlá sponozoringu. Prínos sponzoringu k budovaniu značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1