Počet záznamov: 1
Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie
Názov Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie Preklad názvu Importance and a use of marketing in agro-food sector of the country in the process of globalization Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 61-66. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá globalizácia * marketing * agrokomplex * manažment * poľnohospodárstvo * Slovensko Anotácia Marketing v agropotravinárskom sektore v procese globalizácie. Súčasné uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore. Empirický prieskum a jeho výsledky. Vybrané ukazovatele štruktúry podpory agrokomplexu SR za obdobie rokov 1991-2002. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00487-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1