Počet záznamov: 1
Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu
Názov Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu Preklad názvu Competitiveness of SMES in the Slovak Republic from the point of view of their preparedness to implement marketing approach in management Autorské údaje Štefan Majtán, Katarína Grančičová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Česká ekonomika v procesu globalizace : sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference sekce: Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku : Brno, 13.-14.9.2006. S. 97-101. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2006 / Částek Ondřej ; Česká ekonomika v procesu globalizace Mezinárodní ekonomická konference. ISBN 80-210-4089-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * konkurencieschopnosť * manažment * marketing * stratégia marketingová * Slovensko Anotácia Názory na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Výsledky prieskumu stupňa implementácie marketingu a strategického marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00363-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1