Počet záznamov: 1
Efektívnosť a účinnosť sponzoringu
Názov Efektívnosť a účinnosť sponzoringu Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * financie * organizácie neziskové * šport * kultúra * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * médiá * internet Anotácia Charakteristika sponzoringu. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. Meranie viditeľnosti značky alebo firemného loga v médiách. Typy sponzoringu: sponzoring spojený s udalosťou, sponzoring vo vzťahu k príčine. Internet a sponzoring. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1