Počet záznamov: 1
Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie
Názov Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie Preklad názvu Transformation of the Retail Market and Its Impact on Consumer Behavior Autorské údaje Vanda Lieskovská, Vladimír Gazda Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Gazda Vladimír EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 82-87. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá maloobchod * reťazce obchodné * trh nákupný * Slovensko * hypermarkety * styk platobný bezhotovostný * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa Anotácia Stručný pohľad na vývoj maloobchodného trhu na Slovensku v zmysle penetrácie zahraničných obchodných reťazcov najmä vo forme vzniku nových supermarketov a hypermarketov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní pri výbere nákupného miesta s odstupom piatich rokov a analýza nových možností realizácie platieb v maloobchode prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00938-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-2
článok
Počet záznamov: 1