Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie Preklad názvu Customer relationship management – a new challenge for organizations Autorské údaje Miriama Mikulová Autor Mikulová Miriama Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 2 (2006), s. 16-21. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * organizácia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * marketing Anotácia Obsahové vymedzenie pojmu CRM. Ciele CRM. Hodnota vzťahu a referenčná hodnota zákazníka. Prvky koncepcie CRM. Strategický a taktický pohľad na CRM. Podoby CRM systémov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 2
článok
Počet záznamov: 1