Počet záznamov: 1
Nástroje marketingového controllingu
Názov Nástroje marketingového controllingu Preklad názvu Marketing controlling tools Autorské údaje Andrej Kriváň Autor Kriváň Andrej Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá kontroling * marketing * nástroje marketingové * metóda ABC Anotácia Marketingový kontroling je významným prvkom riadenia stredných a veľkých spoločností. Charakteristika marketingového kontrolingu. Nástroje marketingového kontrolingu - porovnávací výpočet nákladov, kalkulácia krycieho príspevku, vývojová kalkulácia krycieho príspevku, analýza odchýlok výnosov. ABC analýza - Activity based costing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2006: 1-3
článok
Počet záznamov: 1