Počet záznamov: 1  

Rozdiely v jazykových kompetenciách študentov VŠ nefilologického zamerania

  1. MELUŠOVÁ, Elena. Rozdiely v jazykových kompetenciách študentov VŠ nefilologického zamerania. In Filologické teórie, praktická aplikácia a evalvácia vedomostí : zborník referátov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Trnava 8. februára 2005. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2005. ISBN 80-89034-89-6, s. 24-27
    Ohlasy:
    [3] VALÁBIK, Dušan. Mozgovo kompatibilné vyučovanie cudzích jazykov. In Ianua ad linguas hominesque reserata II : medzinárodná vedecká konferencia, 4. 9. 2009, Paríž. Pariž : Národný inštitút východných jazykov a kultúr v Paríži / Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. ISBN 978-2-915255-96-6. S. 182-206.
    [3] GONDOVÁ, Daniela. Osvojovanie kľúčových kompetencií a využitie kreativity vo vyučovaní cudzích jazykov. In Ianua ad linguas hominesque reserata II : medzinárodná vedecká konferencia, 4. 9. 2009, Paríž. Pariž : Národný inštitút východných jazykov a kultúr v Paríži / Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. ISBN 978-2-915255-96-6. S. 356-365.
    [3] PARTOVÁ, Marta. Testovanie jazykových kompetencií žiakov základných a stredných škôl na jazykových olympiádach. In Ianua ad linguas hominesque reserata II : medzinárodná vedecká konferencia, 4. 9. 2009, Paríž. Pariž : Národný inštitút východných jazykov a kultúr v Paríži / Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2009. ISBN 978-2-915255-96-6. S. 407-414.
    [3] RIZEKOVÁ, Iveta. Za nový prístup k hodnoteniu. In Ianua ad linguas hominisque reserata V. : medzinárodný nekonferenčný zborník vedeckých príspevkov. - Paríž : Association Amitié Franco-Slovaque, 2014. ISBN 978-2-9536153-4-0, s. 147-152.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.