Počet záznamov: 1  

Neuromarketing: nové způsoby pohledu

  1. Názov Neuromarketing: nové způsoby pohledu
    Autorské údajeChristian Scheler, Dirk Held
    Autor Scheler Christian
    Spoluautori Held Dirk
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 32-33. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * značky výrobkov * spotrebitelia * psychológia * výskum
    AnotáciaVýskum mozgu a ich vplyv na marketingové modeli a vzory. Delenie mozgu na emocionálnu a racionálnu hemisféru. Rozprávka o modeli hemisféry. Rozhodovanie sa pre značku. Model AIDA. Ukladanie vnútorných obrazov v mozgu. Tri úrovne kódovania informácií v mozgu. Model Recall. Prednosti dotazníkového prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.