Počet záznamov: 1  

Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála

  1. Názov Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EDAMBA na Ekonomickej univerzite v Bratislave : zborník prác. S. 364-367. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1882-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá dizajn * kanály distribučné * marketing * marketing mix
    AnotáciaSúvislosti medzi distribučným kanálom a jeho dizajnom. Štruktúra prvkov marketingového mixu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.