Počet záznamov: 1
Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála
Názov Marketingový mix ako činiteľ dizajnu distribučného kanála Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EDAMBA na Ekonomickej univerzite v Bratislave : zborník prác. S. 364-367. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1882-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá dizajn * kanály distribučné * marketing * marketing mix Anotácia Súvislosti medzi distribučným kanálom a jeho dizajnom. Štruktúra prvkov marketingového mixu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1