Počet záznamov: 1
Jak se rozhoduje zákazník
Názov Jak se rozhoduje zákazník Autorské údaje Gustav Tomek, Věra Vávrová Autor Tomek Gustav Spoluautori Vávrová Věra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 2 (2008), s. 8-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá nákup * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * produkty * hodnota tovaru * hodnota úžitková * manažment sortimentný Anotácia Základom poznania nákupného rozhodovania je psychický proces, v ktorom pôsobí rad faktorov z oblasti ekonomickej, politicko-právnej a sociálnej. Poznanie prognózy nákupného a spotrebného chovania je jedným zo základných objektov skúmania v rámci manažmentu produktu. Definícia chovania pri voľbe produktu. Vnímanie úžitkovej hodnoty produktu zákazníkom. Požiadavky obchodu a spotrebiteľa. Poradie kritérií rozhodujúcich o nákupe. Predstava o vlastnej konkurenčnej výhode. Nákupné chovanie profesionála. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1