Počet záznamov: 1
Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora
Názov Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora Autorské údaje Ivana Mižičková Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spolupráca podnikov * podnikatelia * organizácie Anotácia CRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00268-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-6
článok
Počet záznamov: 1