Počet záznamov: 1
Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie
Názov Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 22-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * rozhodovanie * marketing mix * trh spoločný * Európska únia Anotácia Cena je len jedným z nástrojov marketingového mixu, ktoré firma využíva na dosiahnutie svojich cieľov. Rozhodnutia o cenotvorbe ovlyvňujú a sú ovplyvňované rozhodnutiami o produkte, distribúcii a marketingovej komunikácii. Rozhodovanie o cenách musí byť starostlivo koordinované s ostatnými rozhodnutiami o marketingovom mixe už pri tvorbe marketingového programu. Interné a externé faktory rozhodovania o cenách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00817-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1