Počet záznamov: 1  

Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu

  1. Názov Interdisciplinárny prístup v skúmaní kultúrnych aspektov v medzinárodnom marketingu
    Autorské údajeMarián Honaizer, Valéria Svobodová
    Autor Honaizer Marián
    Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 3, č. 1 (2009), s. 64-76. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2009. ISSN 1337-4990
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * kultúra * zákazníci * psychológia * správanie spotrebiteľa * motivácia
    AnotáciaKultúra ako vedecká kategória. Spotrebiteľ a jeho správanie. Kultúra ako ekonomická dimenzia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00874-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.