Počet záznamov: 1
Zákazník v centre pozornosti
Názov Zákazník v centre pozornosti : IT systém by mal integrovať podnikové procesy s dôrazom na CRM Autorské údaje Ján Ferjo Autor Ferjo Ján Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Č. Máj 2009 (2009), s. 27. - Bratislava : Goodwill, 2009. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * prostredie podnikateľské * výhody konkurenčné Anotácia S meniacim sa trhovým prostredím sa menia aj očakávania klientov a ich správanie. Uplatňovanie holistického prístupu k riešeniu zákazníckych vzťahov ako predpoklad pre získanie konkurenčnej výhody. Integrácia IT systému do podnikových procesov s dôrazom na CRM (Customer Relationship Management) Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: Máj-December
článok
Počet záznamov: 1