Počet záznamov: 1  

Marketing ethics

  1. Názov Marketing ethics
    Autorské údajeGeorge G. Brenkert
    Autor Brenkert George G.
    Vydavateľské údajeMalden : Blackwell Publishing , 2008. - 256 s.
    ISBN978-0-631-21423-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * etika * morálka * podnikanie * obchod * výskum marketingový * produkty * distribúcia * reklama * maloobchod * zákazníci * spoločnosť globálna * konkurencia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra837109, 844375

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844375SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    837109OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.