Počet záznamov: 1
Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
SYS 0105176 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072146.2 100 $a 20091027dłłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania $f Pavol Kita 301 $a VEGA 1/4598/07 330 $a Životný štandard Slovákov a výdavky na stravovanie. Využitie intuície a kreativity v koncepcii tvorby nového produktu a rozvoj ponuky vedie k interakcii zákazník-produkt. Experimentovanie v oblasti ponuky znižuje riziko obchodnej činnosti. Senzorický marketing vychádza zo základných zmyslov emócií jedinca a vplyvu na tvorbu zážitku zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104916 $1 010 $a 978-80-225-2834-4 $1 200 1 $a Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 $e Bratislava, október 2009 $v S. 98-107 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a 150 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 610 1-
$9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007346 $a zariadenia stravovacie 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091027 $g AACR2
Počet záznamov: 1