Počet záznamov: 1  

Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania

  1. SYS0105176
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072146.2
    100
      
    $a 20091027dłłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania $f Pavol Kita
    301
      
    $a VEGA 1/4598/07
    330
      
    $a Životný štandard Slovákov a výdavky na stravovanie. Využitie intuície a kreativity v koncepcii tvorby nového produktu a rozvoj ponuky vedie k interakcii zákazník-produkt. Experimentovanie v oblasti ponuky znižuje riziko obchodnej činnosti. Senzorický marketing vychádza zo základných zmyslov emócií jedinca a vplyvu na tvorbu zážitku zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104916 $1 010 $a 978-80-225-2834-4 $1 200 1 $a Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 $e Bratislava, október 2009 $v S. 98-107 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a 150 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007346 $a zariadenia stravovacie
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091027 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.