Počet záznamov: 1
Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
- KITA, Pavol. Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 98-107. VEGA 1/4598/07
Ohlasy:
[3] STOLECKA, Agata - WOLNY, Robert. Młody konsument na rynku usług gastronomicznych w Polsce i na Słowacji - analiza porównawcza. In Konsument w unii europejskiej - podobieństwa i różnice. Katowice : Akademia ekonomiczna Im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2010. ISBN 978-83-89072-20-7. S. 161-182
Počet záznamov: 1