Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka
SYS 0105271 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240530084124.1 100 $a 20091028a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka $f Lujza Jurkovičová, Jana Sýkorová 301 $a VEGA 1/0228/08 330 $a Analýza postoja slovenských stravovacích zariadení k sledovaniu spokojnosti zákazníka s jedlom, ako aj zisťovanie významu vybraných položiek produktu v ich ponuke zákazníkom- 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164998 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 2, č. 7 (2009), s. 92-101 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2009 541 1-
$a Selected aspects of approach of Slovak restaurants towards customer`s satisfaction 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002606 $a jedlá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064885 $a Jurkovičová $b Lujza $f 1976- $p EUBOBFKTK $9 50 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*p0060403 $a Sýkorová $b Jana $p EUBOBFKTK $9 50 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091028 $g AACR2
Počet záznamov: 1