Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka
Názov Vybrané aspekty prístupu slovenských reštaurácií k spokojnosti zákazníka Preklad názvu Selected aspects of approach of Slovak restaurants towards customer`s satisfaction Autorské údaje Lujza Jurkovičová, Jana Sýkorová Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Sýkorová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 92-101. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Poznámky VEGA 1/0228/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá podnik priemyselný * reštaurácie * kvalita výrobkov * jedlá * spokojnosť zákazníkov Anotácia Analýza postoja slovenských stravovacích zariadení k sledovaniu spokojnosti zákazníka s jedlom, ako aj zisťovanie významu vybraných položiek produktu v ich ponuke zákazníkom- Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01609-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 5-8
článok
Počet záznamov: 1